Come join the christmas cheer – Falalalalalala

Oke, misschien niet echt een titel die je zou verwachten midden augustus. Maar ik heb dan ook een goede reden om kerstmis reeds te vermelden op mijn blog…… want een van mijn favoriete blogsters allertijde, de ravissante Kwante in Wonderland organiseert voor de derde keer op een rij het geweldige Bookish Secret Santa 3.0 event.

Ik had vorig jaar reeds het genoegen om te mogen deelnemen en werd toen vreselijk in de watten gelegd door blogvriendinnetje Zwart Raafje. (Die trouwens mijn blogvriendinnetje is geworden dankzij…. jawel Kwante’s Secret Santa. 🙂 ) Dus kijk, deelnemen is niet alleen leuk voor de cadeautjes en het verwennen van een andere boekenfan. Neen, je kan er ook nog eens hele mooie vriendschappen mee opbouwen.

Het concept is supersimpel en net daarom zo ontzettend fijn! Iedereen krijgt een geheim slachtoffer en tegen 24 december dien je jou slachtoffer een fijn pakketje te bezorgen. Je krijgt een wishlist in je handen, maar je mag natuurlijk creatief aan de slag gaan. Je pakketje lever je met een gedichtje per post af aan je Secret santa en het feest kan beginnen.

En ik doe een speciale oproep, want ik ben natuurlijk een Belgische blogster en we hebben meer Belgische deelnemers nodig! (Om te voorkomen dat Zwart raafje en ik weer voor elkaar mogen shoppen. Hoewel we dat nu ook weer niet vreselijk erg zouden vinden denk ik. 😉 ) Maar meer Belgische deelnemers dus! Dus Belgische lezers haast je naar Kwantes blog en lees daar alles over dit geweldige event. Nederlandse deelnemers natuurlijk ook!

Hup hup hup, je vind alle info op Kwante haar site!

 

 

 

 

One thought on “Come join the christmas cheer – Falalalalalala

Leave a Reply

