T5W: Boeken die me aan het huilen brachten!

Vandaag deel ik met jullie 5 boeken die me aan het huilen brachten. Want eens goed snotteren over een boek kan echt deugd doen!

De boeken vermeld in de video:

  • Marley and me door John Grogan (Marley en ik)
  • Forbidden door Tabitha Suzuma (Het boek werd nog niet vertaald naar het Nederlands)
  • The Time traveler’s wife door Audrey Niffennigger (De vrouw van de tijdsreiziger)
  • Komt een vrouw bij de dokter door Kluun
  • Me before you door Jojo Moyes (Na jou)
One thought on “T5W: Boeken die me aan het huilen brachten!

Leave a Reply

